Thursday, November 20

Bithday Party mak yang dah berkurun lama dulu..

okeh..sebenarnya tak sampai satu kurun pun ia berlalu beberape bulan je....saje je nak hiperbola dalam menulis title di atas..huhu hari lahir mak aku telah jatuh pada tanggal 25 Julai 2008 yang lepas..eh tak tue hari lahir de yang ke 56 hari lahir sebenar adalah 250752 Kak Ngah aku rasa nombor ni cantik..dan aku pun rasa begitu juga..huhuhuh..okeh ni adalah 'brief' (somehow i like to do everything in brief rite now huhu) story on what happen that day..


are you ready people???yeah!!!let's get the party started!!!!

adik-beradik yang over-excited pada hari tesebut..huhu


we decided to do BBQ on that night..so sume benda malam tu adalah di bakar...ikan bakar,ayam panggang??..hehehe kerang bakar..ni yang paling best..uhuhu

abang ipar aku (baju melayu) yang mengaku dirinya pakar dalam segalanya..layaaan...dan abang aku yang interframe..huhuhu

we also decided to do it outdoor that night...ye lah takkan nak membakar dalam umah plak kan..huhu so this is what it looks like..kat our garaj btw.

selain tue terdapat juga buah-buhan coz it my mom's birthday fall right mase musim buah..

rambutan kuning...ye..abaikan model tak bertauliah tuh..

durian...bang ipar faveret ku yang sedang berusaha kupas derian...

and of course the very most -must have thing- at birtday party is the cake..

ni lah cake yang literally small but unexpectedly sangat sedap! we're not into cake that much sebab tu la beli yang kecik je..beleive it or not..cake ni sampai esoknya ada lagi huhu

the birthday -lovely mom- huhu yang kena cream splash??huhu dont know what u call it..sian mak..tapi she's smiling happily...gambar potong cake takde..huuuuuu

dan kami juga tak ketinggalan menjadi mangsa cream splat pada malam hari tue..


pictures...images....gambar.....pada malam tersebut

huu.....yer...saya suke gambar ni s/how..

ni la 1st time kitorang dapat bergambar 6 orang sibling dengan completenya..minus that little one la..yang nyebok tuh..

huhuhu..their precious-troublemaker-heartbreaker daugther...it's me!!! =)

balqis : erk...tercekik jari la plak..huhuhu comey nye manusia neh...huhuhu

curios huh??oh ye..ni ada lah baju yang abang saya pakai pada malam tue..saya s/how sangat suke dengan caption tue...huhu abang saya sangat berkenan dengan t-shirt yang ada caption camneh.huhu...yup! play the music on...alalalala...

okeh..tu jer...and the last word untuk post kali ni adalah especially for my everything...i'll always and forever till the end of my last breath love u and proud to be your daugther.


OMMA!! SARANGHE!!! YONG WO NI!!!!

No comments: