Tuesday, March 8

Saya Suka...

Assalamualaikum! Teheeeeeee. Post suka-suka ini adalah untuk menghilangkan kebosanan dan juga untuk mengelakkan diri saya dari menyiapkan keje sekolah! Post ni bertujuan(biarlah kalau korang tak nak tau pun tujuannya saya tetap bagitahu jugak.) untuk mengenang kembali (ececece ayat tak nak emo plak kan) momen-momen yang berjaya di rakam dalam bentuk .jpg .png mahupun bentuk .gif . yang SAYA SUKA! seperti dalam tajuk di atas. Banyak lagi sebenarnya nantilah, ada jumpa lagi saya post. Cekidaaaaaaaauuuuuuuuuut~~~

Ni adalah gambar saya mase beraya di rumah Pak Ndak. Rumah beliau sangat superb menyebabkan saya hampir-hampir mahu memohon untuk menjadi bibik di rumah beliau. Gambar ni di capture oleh si polan ini. Despite kebolehan beliau mengambil gambar yang biasa-biasa aje tue(hahahahaha) saya rase sebab efek lighting dan juga muka saya yang ceria itulah yang menyebabkan gambar ni nampak best di mata saya.
Nama belaiu adalah Kwon Ji Young nama komersil beliau adalah G-Dragon atau GD, beliau adalah performer/artis/penyanyi/penulis lirik/penerbit/rapper/composer yang sangat saya HORMATI mark may word yea, HORMAT! Apa lagu yang beliau compose, yang beliau tulis, dan apa sahaja performance live yang beliau persembahkan, sangat menepati taste saya. He is just perfect as in 'tak lebih atau tak kurang' apa yang saya cari dalam sesebuah persembahan terutamanya LIVE. Oh yea, gambar ini adalah screen cap dari Mnet Music Festival 2008. Senyuman beliau saya rasa sangat ikhlas dan melebar dan sebab itulah SAYA SUKA!
Gambar ni, ye boleh la buat tak nampak je muka saya yang nampak tak puas hati dengan servis pekerja Ice Room tue. Haha sebenarnya saya pun dah tak ingat kenapa buat muka senget tue. Anyway! Suka gambar ni sebab color dia. Nampak tak bile color oren terang(color Laptop) di blend dengan hijau Ice Room itu menghasilkan efek yang...SAYA SUKA!

Teheheeeeeeeeeeeeee...gambar ni nampak comel di mata saya! (Okey boleh lah kalau nak muntah) Ni mase pegi cuti-cuti Malaysia kat Langkawi. Ada cerita lucu pasal gambar ni, kisahnya, tak yah la cite..*maluuuuuuuuuuuuuu*

Ayummmmmmmmmmmm!!!! He's the main sole reason why i just SUKAAAAAAAAAAAAAA this picture!

Ok, saya SUKA baju yang GD pakai tu, anyone tau ape name baju tue? Ada nama kan baju tu? Separuh lengan die color lain tue, saya penah nampak! tapi lupa. Haha. Anywayyyyy! rindu kat beliau yang suka pakai baju macam tue! Beliau sekarang tengah intern, da selalu tak nampak! -__- haih~~


Kata orang, a picture worth a thousands words! Tak semua apa yang anda nampak adalah sama seperti apa yang anda fikirkan, dan tak semestinya apa yang anda fikirkan adalah semuanya betul. =)




No comments: