Thursday, April 24

my 'not so' very 1st post...(hehe..)




the pic describe completely what's in my head rite now..well kalo tengok title blog tue..mesti ada yang pelik..or rasa macam paranormal kan..(maafkan ayat terlampau saya..) hehe..sebenarnya i used to have a blog back then..tapi disebabkan banyak faktor sy dengan rasminya mengumumkan penutupan blog berkenaan..walopun takde dalam mane surat kabar or magazine...tapi ia telah di ketahui ramai jugak...heheheh dan sekarang saya dengan rasminya telah menubuhkan blog kedua (juga tak dapat liputan media..).



rasanya tujuan blog kali ni di tubuhkan(dah macam tubuh persatuan plak..)adalah lebih clear..iaitu untuk memahirkan skill menaip dan di samping itu untuk meletakkan karya2 saya yang.....(tak yah lah decribe...sdih plak rasanya..) di tempat yang orang lain leh bace...n nilai n komen..n beri pendapat...saya lebih suka menulis sesuatu yang simple tapi penuh ilmu sebenarnya...suke baca surat khabar..esp ruangan yang di hantar oleh reader sendiri..suka gak baca tulisan wartawan2 yang bagus2 tuh...kalo bleh satu hari nanti bleh tulis macam derang kan..huhu...penah la gak nak tryy hantar karya sendiri..tapi bile dah dekat nak siap..rasa cam....tah..so..tersimpan la karya tuh dalam buku contengan tuh..



best kan kalo dapat menjadi sumber inspirasi kepada orang lain..saya selalu ter'inspirasi' dengan tulisan sape2 la yang bagus..tapi cepat lupe apa yang saya dapat dari situ..huhuhuh...anyway..sampai sini dulu lah..sampai ketemu lagi in d next entri..wassalam

.-writingmoon4:38pmapril24th08-

 

1 comment:

Nadia Nor said...

1st post ni je dah cukup wat aku terinspirasi!! XDDD