Saturday, July 24

Comeback Post 2


Hati yang berhati-hati.
Kadang- kadang ada benda yang sebaiknya kita tak perlu tahu langsung! Sebab bila dah tahu we always wonder what'll happen next and that sometimes makes me tired! And one i thing, i'm not a type that forgot easily!

Penerima Hati
Time kasih! Sebab tak pegi Intra(Industrial Training) sem ni! Thanx for being here for me. Haha. At least now i have stronger reason to wake up early everyday beside to go to class!

Bukan Maksudnya.
Aku tak ucap selamat hari jadi aku lupa. Bukan maksudnya aku tak balas sms kau sudah tiada di dada. Bukan maksudnya aku tidak menyapa aku  sudah tidak sudi. Kadangkala nama kau sentiasa di bibir cuma kau yang tak mendengarnya. Masanya juga tidak kena setiap kali mahu berbicara! Maafkan atas keterlajuran itu! Ini aku yang seadanya. Aku yang kau tahu. Kan!

1 comment:

cik hani said...

ckp pasal intern,ade budak unikl sorg baru masuk intern kat tempat kerja aku...lelaki.
die amik security~