Friday, July 18

klik klik klik candid time!!!!

huhuhu..tak sure la betul ke tak bunyi orang amik gamba adalah klik klik klik.yang pastinya bile tekan shutter kamera tue tak de pun bunyi macam tue,dah ramai yang gune klik ni sebagai bunyi kamera aku cume meneruskan sahaja usaha mereka.anyway bab2 mengenakan orang ni bagi la kat aku.and pada hari yang gloomy imean the sky ni ingin aku menceriakan hidup ku dengan gambar2 kandid from must in yang lepas..

adik yang cube menyorok di tengah2 kerusi sambil buat2 membaca.


mai:(dalam hati) eeh..ada orang amik gamba.cover sket..


Qobin: eh adik2..asal lari ni..(dalam hati) alamak terlepas jugak..mesti diorang terbau nih


baju hitam: sambil pegang dengan erat tangan baju putih tolong la jangan pergi..
baju putih: dah woi..orang tengok..hishh ko ni..


senyum tue buat2 je sebenarnya..kitorang tengah berebutkan beg merah tue huhu


adakah kami....kacak..adakah???

baju biru: tak la,ramalan kat tangan aku kata abang epul tue belum berpunya..
baju kuning: tue la kau tak basuh tangan,aku bunya kata die dah berpunya la..

baju hitam : hai you..free tak malam ni???
baju putih : ko ingat sini welfare ke nak free2.bayar la beb!


kanan : cuba ukur,kuku kaki sape lebih panjang..


sayarasasayacomel 1


sayarasasayacomel 2


baju biru : laptop akak ni mesti tak ori kan..
tudung pink : ko penah makan lauk selipar tak??suke2 kata laptop aku tak ori..


akak tujukan lagu ni khas untuk kelurga yang berada di kampung..blablabla

muahahaha..mintak ampun dan maaf kepada yang terkena..kepada yang tak terkena jangan berasa terlalu selesa keran selepas ini mungkin giliran anda.kepada yang tak puas hati boleh emailkan hasrat anda kepad saya secara direct ye.bak kat pepatah,kalau ada jarum yang patah jangan di simpan di dalam peti. ape kena mengena jarum dengan sume ini??? anyway..u noe what i mean..

1 comment:

Anonymous said...

aku ske gleee post ni XDDD
serius ske!!

xde gmbr kandid lg ke~? wahaha.