Wednesday, September 9

berbuka.classmate.mc'd

Tersorok dari kiri specky, Zara,depan die Sal, sbelah Zara Atul, Aku, Nik, Naz, Bob Kat depan muke cam lecturer dari kanan tue, Izul, Arshad, Din gile yang last skali tue huhu
owh...yang tukang amik gamba Ijad hehe.

Semalam, oh tak kelmarin sebab tadi mase jam 0001 dah officially masuk hari Rabu. Kitorang pegi berbuka lepas kelas OOP ari Isnin dulu. Ingatkan dak2 laki nak g makan nasik ke kan. Tapi diorang lak yang suggest nak makan Mc'd. Save budget la beb. Huhuhu kiotrang girls ok je..hehehe..Tajuk asalnya event ni adalah buka pusa dengan budak2 BSE( Bach of Software Engineering) memandangkan kami ni ada 11 kerat je dan tak meriah la plak rasenya kalo tak ajak orang lain. Nak-nak yang girls nya 3orang je dak BSE huhu. Sadis kan. So ajak la sume yang ada dalam kelas OOP tue naseb baik Zahra ngan Atul leh join mase last2 minit kitorang ajak kalo tak aku Nik ngan Sal je la gamak nye. Hehehe nways Tak sume BSEian dapat join Acap(tak dapat di kesan), Abu(lupe nak ajak), Ihsan(da janji ngan aweknya), Daus(ada kelas) Muhaimin (tak join die nak g masjid huhu) ada lagi sorang ni aku lupe la sape maleh nak pikir nanti la kalo ingat letak. Nways best la gak. Kitorang g Masjid Jamek nya Mc'd poyo je naik LRT satu stesyen je pon hahaha.
the ladies.

tengok din tue belum buke kot mase ni huhuhu

hehehe aku yang cube interframe..dan dak2 laki yang cover machos.

the foods..huhu aku minum kopi kot tak pasal2 sakit perot minum air gas mase berbuka hehe

eish..tak saba sungguh mamat neh.

sewswai kannnnnnnn..auww! i looooike.....

name penuh Atul kan MAIZATUL AKMAR dua2 ada kena mengena ngan aku.hehehe

BSEian girl minus me of coz..hijau le kekonon..boria..hahaha

group pic plus Ijad ehehe

okeyh tu saje. Harap anda yang leh penuhkan pose penuhkan eh. tata nak tdo dah.

1 comment:

asrar said...

salam ukhwah,
oit kema,
ble nak update blog nih...
ish2, dah tak lyn fb, update la blog u nih...
hm,bile tgk gambar2 membe ko, baru aku tau ade gambar ex-schoolmate aku..haha...selama ni tak perasan langsung, memang layak lah filzah hani tu tak perasan, sbb aku pun tak perasan mulenye..
hiiii...
Suratan atau Kebetulan...
(^_~)