Wednesday, September 9

happy.balanced.composed

as happy as a child! =P

Alhamdulillah pujian bagi ALLAH dulu atas segala ketenangan yang dicapai pada hari ni. Takde ape pun sebenarnya. Bila di landa masalah kita jangan terlau beratkan fikiran dengan benda tue, first thing first, try to sort out (bak kate seseorang) that problem then if u cant solve it at once, you cope with it one by one. Tadi dah lepas Test pengajian Malaysia. huhuhu ada gak soalan takdapat jawab.
"Siapakah dua wakil tanah melayu dalam suruhanjaya Cobblod?"

Dia nak dua pas tu aku dok teringat satu name ni...Wong Pow Nee aku pun hembus je la kat ketas jawapan tue. Bila balik tengok nota betul pulak engkau! Alhamdulillah..tapi ada gak soalan yang aku pikir perah otak dan yakin betul tapi salah upenya. Tak kisah la, bak kate seseorang gak,

"walopun takde ah lepas secara perfect ke secara flying kaler(the test) ke, tapi at least bila benda dah lepas, ada ah rasa lega sket...then bleh go on doing the next thing in line"

thanx to her...then semalam , memang rasa dah nak give up je sangat2 pastu ada lagi orang cakap ngan aku,

"mane leh jadi.. kawan2 aku sume bjaya.. aku..? "

which means like, kalo orang lain tu dengan persatuan nye la program sane sini dengan sports lagi. But still can pass with freakin flying (over the top) color kenapa tak aku yang hanya membahagikan masa untuk study.online(buat kuiz bodo kat FB ).makan.tido ni saje.huhuhu Syukur dapat kawan cam korang di kala2 begini huhuhu keluar ayat sadis plak. Anyway, tak bleh nak happy sangat, ada Test ISE plak Khamis ni which means more reading, more theory, more torturing and more devastation. Hahaha over plak aku ni. Anyway there is another reason to make me smile from ear to ear. I've been told that i'm an VIP in someone's life. This is the second time i've been told some thing like this. And still makes me flutter inside. . Just so you know..Anda pon penting dalam hidup saya. Sekian terima kasih.


(^___________________^)!

No comments: