Saturday, March 20

benda2 yang buat aku rase nak menangis sekarang!


1= KONSERT SUPER JUNIOR;
OK, Pdut dah ajak beli tiket dari awal. Since aku tak bape minat diorang, aku tak beli la. Tapi, kenapa bila dah jadi aku perlu rase menyesal lak sebab tak beli tiket?? huk!

2=ASSIGNMENT SOFTWARE DESIGN;
Due date dah lepas, tapi lecturer still kasi chance esp kat kitorang. Keje buat 3 orang. Asal aku rase macam kitorang dua orang je buat? Kenapa ko sayang sangat ngan kawan ko tu? Tanak kasi die buat keje? Huuuuuu sakit sangat dada aku mase aku dapat msg ko siang tadi. Aku tak hebat macam kau. Java tue, makanan ko sejak sekolah. Aku????? mase umur 21 baru tahu Java tue bukan sekadar kacang orang buat kopi ok?????

3=UNENDING FAMILY CRISIS;
It's too personal to be reveal here. Better keep it to myself! I'm better in keeping things inside me now!

4= GD's AUTOGRAPHED HEARTBREAKER CD BOOKLET;
Tak perlu kot terangkan bagaimana persaanya bila aku nampak ini;


5=HEADPHONE ROSAK;
OK! Ni memang membuatkan mood aku terus drop down even lower than earth mantel. PANTANG sangat earphone or all sort kalo die sebelah je bleh dengar. Rase suffocated gile! DAMN IT!!!! Dan lagi bengang bile kerosakan itu tak berpunca dari aku! Serius! And this is not the first time this kind of thing happen! asjhdfsakjfmbcnvdsaijkufcwdoinsx!


No comments: