Tuesday, March 24

Lagu Untuk Ku



Haks! Thanks to Yuna for rocking my borring little world by this song. This song actually hit me right on my head! thanks again babes.. U rock! go Yuna..go Indie..=) for more details, or info about her go to myspace and search for Yuna..go guys! support her! She's really 'a rare one of a kind'.

The Lyric

Yuna-Dan Sebenarnya

oh bulan jangan layan diriku lagi pabila,
air mata membasahi pipi dan
lagu2 di radio seolah2 memerli aku pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya
ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku

ku enggan berpura pura ku bahagia
ku enggan melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu telah menular dalam diri
pabila kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya ku rebah,
jatuh ke bumi di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku oh


5 comments:

nurfilzahhanibtmohamad said...

wahhhhh...yuna.rupenye!minat jugak ko ek.hhehehehehe...

tp bukan tu senanye nk komen..

lagu ni mcm ade kene mengene je ngan hidup.ngeh2

norakmaratan said...

ngahahaha..aku layan semua~~~~kena mengena??ngan hidup aku??heheheh semestinya...ngan hidup ko skali ke???

nurfilzahhanibtmohamad said...

hahaha..
xde r...

hidup ko la..
lirik die

kojah said...

dah2...jgn nak ingt2 lak...mencikkk...wakakakaka!!

norakmaratan said...

yo lah jah~~~~~~huuuuuuuuuuuu