Tuesday, April 13

sakit dada.

JANGAN BACE KALAU KORANG RASE MENYAMPAH DENGAN LUAHAN PERASAAN ORANG DAN DENGAN PERASAAN "ALAH MACAM KAU SORANG JE ADA MASALAH". SEKIAN. ANDA TELAH PUN DI INGATKAN! READ AT YOUR OWN RISK!


Selalu aku menangis sorang2 lately! Ah lantak la korang nak kate aku mintak simpati ke ape tulis kat sini. yang penting, kat sini je lah aku nak tulis ape2 tanpa perlu pikir perasaan orang lain. At least aku tak tulis pasal orang lain. Kalau tulis pon aku tak tarok initial ke ape. Sampai mati pon korang tak tahu aku cakap pasal sape. Aku mimpi Mohd Amri. haha selamba je aku taruk nama die. Bukan nye die akan lintas sini pon. Sampai mati die tak tahu aku ade blog. Kekeke. Sumpah aku tak ingat die langsung! Agak rimas la bila selalu mimpi sebenarnya. Walaupun tak de la sampai annoying, cuma lepas mimpi tu membuatkan aku terpikir. Ape sebenarnya maksud mimpi tue! huhu.

Aku kena bebel tadi dengan Madam Azlina. hamboih! baru aku tahu ape rase kena bebel depan orang ramai yang ko kenal dan rapat. Die macam nak backup ko, tapi tak leh. Tak pe kak, saya paham niat suci murni akak. Haha tak pe kak. Saya rilex je. Apedehal. Memang salah aku pon malas pergi aktivit asrama. Takde hal la. Hadoih! projek Software Design kena hantar jumaat ni. Part aku buat catalog. Masalahnya nak masukkan gambar je dalam button! Dekat 5 jam aku search, buat, ngadap. Taaaaaaaaaak dapat. Masalahnya bila tak dapat buat yang tue nak buat function lain camna? Tanya orang lain takde. Aku dah agak dah jawapan tue. Memang tak penah ada kalo aku tanya die. Sori kalo ko terasa. Emosi aku sangat tak boleh di kawal mase ni. Pegi kelas tadi rase nak tumbuk muke sorang-sorang! Akhhhh!!!!!! Aku selalu terpikir, bila aku perlukan seseorang, nape orang yang aku harap tak pernah ada. Maybe sebab aku tak ikhlas berkawan ngan die. Berkawan sebab nak balasan. Kan. Bukan ape, kadang-kadang kalo orang ada masalah aku yang risau dulu. Kalo orang nangis, aku yang nangis jugak. dah. macam mengungkit pulak bunyinya. Dah hujung-hujung sem, mulelah rase cam palat ni. Tah la! Serious aku nangis sampai sakit dada. Sorang-sorang dalam toilet. Aku suke macam tue. Pastue keluar buat muka tebal je. Alah, bukan diorang nak tanya pun. Kema eh..nape nangis? tak penah lagi lah. biar mata aku dah macam kena tumbuk pon bengkak nya. diorang relaks lagi. Biasalah. cool. konon-kononnya. haha last-last. aku jugak yang mereng. Birthday aku. ye. dah 23. SELAMAT HARI LAHIR Nor Akmar Atan. Lebih dua dekad dah aku hidup kat dunia ni. dah la sampai sini je cite pasal kelahiran aku. takde yang istimewa pun pasal kelahiran ini.

Aku nampak Syafiq Habib tadi. haha sekali lagi nama dengan jelas aku pampangkan. Ok. mungkin aku perasan dalam hal ni. Tapi, aku yang usha die kan. Kalo die tak usha or stalk aku semula aku tak kesah pon. Sebab, aku ni ada sifat yang weird dimana, aku tak suke orang yang aku suke stalk suke kat aku balik. sebab pernah terjadi. dan! aku memang tak nak lah! haha. Aku suke perasan sorang2 je. Haha baiklah. ceritanya macam ni, aku nak masuk kiosk, tetiba, nampak die baru keluar lift bersama kawan2 beliau yang kurang cool dari beliau. kemudian Kugiran yang ada dalam hati aku terus menerus memutarkan lagu cinta. Aku pun berkata "oh! beliau!" haha. Kemudiannya, dia berjalan melintasi kiosk tersebut. Dalam hati aku, berharap dia akan berpaling memandang aku. tetapi. ye, seperti ape yang ko pikirkan. HARAM! haha. tak kisah la. aku pun keluar dari kiosk dan berjalan dengan penuh semangat menunggu lift. sementara aku tunggu lift aku pun menghadap pintu keluar. dan yang bagusnya. lobi kitorang tue menggunakan Sliding door kaca yang membolehkan kau melihat dengan jelas sesiapa sahaja yang berada diluar dan ape aktiviti yang mereka lakukan! Jadi, aku pun ternampak lah Shafiq Habib itu. dan....sepertinya die juga sedang memandang ke arah aku. Dan aku agak kagum dan pelik di situ kerana dia sudah pun keluar, dan tak perlulah rasenya die memalingkan kepalanya untuk mencari sesiapa pon kat dalam tue. nak2 kawan2 die sume dah ada dengan die, dan aku seorang sahaja yang berada dekat pintu lif tue. lain la kalau die gay kan. sebab ada la mamat yang tunggu lift dengan aku mase tue. dan tak tau lah pula kalau die tengah mengcekidaut(credit to nadia) budak lelaki tersebut. tapi aku rasa tidak. aku rasa die straight. sebab! aku rase macam tue la! anyway, ni cerita versi aku. versi die aku tak tahu. dan tak nak tahu. haha.

2 comments:

Nadia Nor said...

oh btw 'cekidaut' tu bukan aku nyer; aku patut kredit tu kat Hanis Zalikha...uh link de ada kat wani nyer blog :3

norakmaratan said...

i will cekidaut. hahah