Thursday, April 23

Aku Menyimpan Sesuatu

Benda ni jarang aku lakukan. Aku adalah seorang yang selalu bercerita ape-ape yang aku fikir dan rasa pada orang yang terdekat. Tapi kali ni aku tak buat macam tue. Mungkin sebab aku takut akan sentuh benda-benda yang aku tak nak sebut dan sentuh. Seriously, aku dah tak nak sebut dah pasal benda tue. Bukan rasa sakit or marah benci or kecewa. Tapi rasa terhina. Tau macam mana rasa terhina? Sakit die tak terkata. "Makan dalam" bak kata orang nih. Anyway aku ok je. Cume kadang-kadang bila dengan orang yang aku selalu bercerita apa-apa aku jadi berkira-kira untuk berkata. Sebab tue aku tulis dalam ni. Sebab tak mampu nak diluah kan secara verbal. Next week 29th April Exam aku start, pada korang yang baca tolong doakan kejayaan kita bersama.

//Macam tertekan jek bunyinye.Tapi tak pun.Hahah. Saja nak membebel kat sini.

No comments: