Thursday, February 11

same name diversify character

.....ngaaaaaaaaaaah! SUMPAh aku benci people who judge.

"YA ALLAH jauhkanlah aku dari sifat macam tue." huuuuu aku macam dah terikut2. selama ni benda tue hanya bermain dalam pale aku, imaginasi aku, dunia aku je. and it was rated under a list of "The words that u shud NEVA EVA blurt it out in front of ppl" but then bila kawan dengan die neh.huuuuuuuuu. sebab tu la ada hadis yang aku ingat2 lupe ni kata, kalo nak tengok diri kita, tengok kawan2 kita! oK, AKU ADA KAWAN YANG MEMANG BEST GILE SPORTING SEKEPALA DAN SEBAGAINYA. ye lah tapi tak setiap masa kita akan lucky and get to know the same kind of human kind kan. this is what we call EXPERIENCE. and in account of that EXPERIENCE word, i'm holding back and still lagi melayan je karenah kawan2 kat sini. baik.

and i always wonder why why why people with the same exact name and meaning(obviously la kan kalo dah nama same maksud nye sepatutnya sama) has a total perfect contrary in their action and behaviour. then i was like, ahhh..this is what we called LIFE. and in account of that too, i'm taking everthing that life has to offer me.

oh!semalam!semalam! dan semalam!(@___@). hahaha ape yang lebih bahagia than having people(s) that u stalk lining up in front of u! and...........the not so bahagia part is that, they're not lining up for you. tapi untuk withdraw duit kat ATM. dan kebetulan pulak aku ada kat situ tengah buat keje. dan yang lebih kelakar lagi diorang beratur same-same. dan yang lebih kelakar sehingga membuatkan aku tergelak sorang2 mase tengah gosok gigi pagi tadi, adalah dua2 tue penah(and yang sorang tue still jadi background desktop aku) jadi desktop background aku dan dua2 tue ada aku ada simpan gambar diorang dalam laptop aku. hahaha gila tak gila aku nih! haha dan ape yang lebih extreme kelakar adalah both of them have no idea on what's going on!dan dengan massive nye aku telah men SCAN diorang dengan mata aku yang ala2 CUTTING EDGE SCANNER nih hahahaha. gilos ko ni Kema.

p/s; ye la2 aku tak baca dah blog ko pasni.tulis la ape ko nak eh.tapi bile leh jadi sebahagian dari post ko aku bangge weh. bukan satu dua, banyak lak tue, at least aku tak tulis pasal ko satu post, takat dua tiga line je layak tok ko.ops! sorry for the rudeness.nways, gud luck in your life.

till then,

No comments: